MENY

BETALING


INSTALLATION

GAVEKORT


KØB EKSTRA HYLDER

Købsinfo


Betaling

Betalingen sker via faktura til vores girokonto eller via kontokort direkte på hjemmesiden. Betaler du via giro, sendes ølkøleskabet, så snart betalingen er registeret. Ved betaling med kontokort sendes køleskabet med det samme. Vi tilbyder også betaling pr. efterkrav. Her sendes køleskabet også med det samme.

Betalingsansvar: Klikker du på "afgiv ordre" ved vores kasse, indebærer det, at købet afsluttes, hvilket medfører et betalingsansvar for ordren. Ved online ordrer fremsendes der en automatisk ordrebekræftelse via e-mail med information om ordren. Vi tager forbehold for udsolgte varer. Skulle varen være udsolgt, tager vi direkte kontakt via e-mail.


Fragt og levering

Alle vores ølkøleskabe sendes fragtfrit. Hvis du køber et ølkøleskab hos os, sender vi det hjem til din bopæl. Du behøver ikke at tænke på at afhente det et særligt sted. Bemærk dog, at fragtmanden ikke bærer det ind for dig. Således transporteres det ikke "ned i kælderen" eller "op til den øverste lejlighed” i ejendommen. Fragtmanden leverer det istedet i indkørslen eller ved den nederste lejlighed. Køleskabet leveres på en halvpalle og er færdigmonteret.

Der er to forskellige måder, hvorpå du kan få leveret din vare. Er der tale om en virksomhedsadresse, leveres produktet dagen efter, vi har sendt det, i tidsrummet kl. 08:00-21:00. Drejer det sig om privatpersoner, giver fragtfirmaet besked nogle dage inden leveringen og fastsætter en passende leveringsdato i fællesskab med dig som kunde. Leveringstidspunktet ligger som regel inden for et 3-timers interval, eksempelvis mellem kl. 08:00-11:00. Der kan gælde lokale bestemmelser hos det enkelte fragtfirma, og indimellem kan der derfor være fastsat bestemte leveringsdatoer og tidspunkter. Virksomhedskunder kan naturligvis også få en advisering, hvis dette ønskes, men giv os gerne besked herom.

Ved ordrer under 500 kr pålægges der et fragtgebyr på 49 kr.*

Der er en leveringstid på 2-5 dage, fra ordren er modtaget, og betalingen er godkendt. Er der tale om yderområder, kan leveringstiden blive forlænget.

OBS! Husk at kontrollere varerne, når de ankommer. En synlig skade indrapporteres direkte til fragtmanden, mens en skjult skade skal indrapporteres senest 7 dage efter, at forsendelsen er modtaget. Modtag derfor altid selv varerne, så de ikke står og venter for længe uden at blive kontrolleret. Indberettes transportskader senere end den angivne frist på 7 dage, kan vi desværre ikke stille noget op.

**Hvis du ikke modtager eller afhenter din pakke senest 14 dage efter leveringen, opkræves der et gebyr for uafhentede varer. Gebyret er følgende:
Ølkøleskab - 500;-
Øvrige produkter - 100;-


Garanti, fortrydelsesret og reklamation

Køber du et produkt hos os, tilbyder vi altid 14 dages fortrydelsesret. Dette indebærer, at du kan fortryde dit køb inden for 14 dage. Denne frist gælder fra, at du har modtaget varen. Varen behøver ikke at være returneret til os inden for de 14 dage, men du skal have givet os besked inden for dette tidsrum. Den nemmeste fremgangsmåde er at sende os en e-mail. Tilbagebetalingen af din indbetalte sum (købssum inkl. fragt og ekspeditionsgebyr) sker hurtigst muligt. Lovkravet er 30 dage, og denne frist gælder fra den dag, hvor vi har modtaget varen, men tilbagebetalingen sker normalt noget hurtigere.

Vælger du at gøre brug af din fortrydelsesret, kan du opnå en fuld tilbagebetaling, hvis den returnerede vare er i en såkaldt væsentligt uforandret stand. Er varen blevet brugt, vil der blive fratrukket et såkaldt værdiforringelsesgebyr, som vil udgøre den værdiforringelse, varen antages at have fået under anvendelsen. Denne forringelse bedømmes hovedsageligt ud fra, hvad varen kan sælges for som brugt. Vælger du at udnytte din fortrydelsesret, står du selv for returfragten. Du er velkommen til at kontakte os for at få oplyst returfragten for netop din vare.

Læs om fortrydelsesret på Forbrugerrådet Tænk

Ved reklamation skal varen returneres i den oprindelige emballage. Samtlige ølkøleskabe har en et-årig garanti med service på stedet, hvilket gælder for de større enheder.



Vores privatlivspolitik


Vores privatlivspolitik er baseret på EUs forordning om datalagring, der kalles GDPR. Alt om denne publicering og mer ifo kan der læses om på deres hjemmeside

Lindström & Sondén AB, 556762-7392, Havsbadsvägen 1, 262 63 Ängelholm, er ejeren af den data som der er indsamlet på denne hjemmeside. Denne privatlivspolitik styrer hvordan vi håndterer den indsamlede data.

1. Hvorfor lagrer vi data og hvordan bruger vi den?
Lindström & Sondén AB samler bruger data for at kunne tilbyde en god købsoplevelse. Vi samler data til 3 formål.

A. For at kunne afslutte et køb
B. Gennem den kundekontakt som opstår når kunder kontakter oss
C. Gennem vores loyalitetsprogram

Dataen kan indeholde dit navn, leverings- og faktureringsadresse, mailadresse, telefonnummer og specifikke detaljer omkring dit køb eller ærinde. Venligst se vedhæftet Bilag 1 for detaljeret information om den data vi lagrer. Udover datalagring modtager vi automatisk din IP-adresse når du besøger vores hjemmesider, dette for at lære os mere om tekniske dele som browsere og operativsystem. Dette er ikke koblet til nogen personlig information.

Vores hjemmesider bruger cookies for at de skal være funktionelle.

2. På hvilke grundlag lagrer i data?
EU har lavet et antal grunde som anses lovlige for at lagre data, såsom information som bruges for at kunne afslutte et kontrakt eller overenskomst. Se bilag 1 for en specifikation på hvilke grunde vi baserer vores dataindsamling på.

3. Hvordan får i mit samtykke?
Når en ordre placeres spares dataen med støtte af kontraktlige grunde for at kunne lave en købeaftale. Når du deler din personlige data gennem at tage del af vores loyalitetsprogram eller har haft kontakt med vores kundeservice formoder vi at du samtykker til at vi lagrer data ud fra betingelserne i denne tekst. Dataen lagres kun til det specifikke tilfælde.

4. Hvordan hæver jeg mit samtykke?
Hvis du har deltaget i vores loyalitetsprogram eller har haft kundekontakt med os og fortryder, kan du når som helst hæve dit samtykke gennem at kontakte os på følgende måde: info@lsbolagen.se eller LSbolagen, Havsbadsvägen 1, Ängelholm, 262 63 SWEDEN.
Det samme gælder ved ønske om at flytte dataen til andre virksomheder.

5. Sikkerhed
Vi forholder os til markedets best-practice for at sikre os at vi beskytter din personlige data på bedst mulige måde. Hovedformålet med dette er at forhindre at dataen går tabt, bliver misbrugt, ændres eller ødelægges.

Personlig data deles ikke med en tredje part, udover:
● Til myndigheder ved mistanke om forbrydelse. Vi er forpligtet til at dele data ved mistanke om at en forbrydelse begås.
● Godkendte partnere som har brug for specifik information for at kunne fuldføre et køb. Dette omfatter:
o Logistikpartnere for levering af varer
o Betalningspartner for at kunne tage betalt for din ordre
○ IT-partner som vi behøver for at drive vores virksomhed, fx. hosting partners og customer service - software.

6. Ændringer i vores privatlivspolitik
Alle ændringer i vores privatlivspolitik vil blive opdateret på vores hjemmeside. Hvis det er hastende eller kritiske forandringer kan de blive sendt ud via email.


KUNDESERVICE

Man-fre 09.00-17.00

KØBSGUIDE - Vi hjælper dig!